AGENDA

TERUG NAAR OVERZICHT
Zorg dat uw bedrijf gezien wordt op RUN INTO THE ZONE 2019!

Zorg dat uw bedrijf gezien wordt op RUN INTO THE ZONE 2019!

Activiteiten / Gemaakt op dinsdag 28 augustus 2018

Wenst u met uw bedrijf sponsor te worden van RUN INTO THE ZONE?

BASISFORMULE :

Dat kan vanaf 500 EUR voor een basisformule waarbij uw logo vermeld staat op de website en op de affiche.

STANDAARDFORMULE :

Voor 1000 EUR kan u uw logo op een polsbandje van de lopers laten plaatsen + vermelding op de website en de affiches.

GOUDEN FORMULE : 

Voor 2000 EUR kan u ervoor zorgen dat alle lopers die 6 km lopen uw gepersonaliseerd silicone polsbandje dragen. Het polsbandje heeft de kleur van uw keuze en vermeldt uw logo. Bovendien wordt uw logo vermeld op de website en op de affiches. 

Bij interesse : stuur een mail naar annelies@bedrijvenparkmanagement.be

 

Gerelateerd nieuws

Save the date: Business Comedy Event

Save the date: Business Comedy Event

Activiteiten / Gemaakt op woensdag 20 maart 2024

Op 21/11/2024 organiseert het bedrijvenpark IWZ terug een business comedy Event.

Ontdek hier waar je moet zijn en welke komediant je deze avond mag verwachten.

LEES MEER
Benchmark Management Assistant was een succes!

Benchmark Management Assistant was een succes!

Activiteiten / Gemaakt op vrijdag 10 maart 2023

Onze tweede benchmark Management Assistant was een succes! Het werd een blij weerzien en we mochten enkele nieuwe gezichten ontvangen. We startten met een leuke bingo om elkaar op een leuke en vlotte manier te leren kennen.

De benchmarkonderwerpen waren "Travel" & "Event".

Het onderwerp Travel werd gepresenteerd door Isabel Gruwez, parkmanager bij IWZ. Zij deelde haar eigen ervaring en die vanuit haar ervaring bij Thomas Cook. Charlotte Roelens, executive assistant bij Callens gaf tips & tricks mee over het organiseren van events en we kregen inkijk hoe ze eerder een grootst event bij Callens mocht uitwerken.

Na de presentaties gingen we door onze gezamenlijke MEGAFILE en daarna genoten we van een netwerkbabbel met een hapje en drankje.

Bedankt aan Callens voor de organisatie en gastlocatie!
We kijken al uit naar de volgende sessie!

LEES MEER