AGENDA

TERUG NAAR OVERZICHT
Bedrijvenpark Waregem Zuid gaat vreemd!

Bedrijvenpark Waregem Zuid gaat vreemd!

Activiteiten / Gemaakt op dinsdag 29 maart 2016

Binnen dit nieuwe concept ontmoeten de ondernemers van Bedrijvenpark Waregem Zuid de ondernemers van een ander bedrijvenpark in West-Vlaanderen.

Dit jaar ontmoeten Bedrijvenparken Waregem Zuid en Kortrijk-Noord elkaar.
En dit op een locatie die hen met elkaar bindt: Flanders International Airport te Wevelgem.
Voor beide bedrijvenparken is de luchthaven van Wevelgem een troef voor een vlotte bereikbaarheid.  


Flanders International Airport achter de schermen : dinsdag 12 april 19u

AGENDA :

19u tot 19u15 : Toelichting over de luchthaven. Uitleg over het ontstaan, de evolutie, aantal bewegingen, waar naartoe en waarom.

19u15 tot 19u45 : We brengen een bezoek aan de plaatselijke brandweer, politie en de nieuwe loods van Abelag.

20u : Netwerkreceptie met hapjes.


Kostprijs voor leden : 30EUR
Kostprijs voor niet leden : 45EUR


Inschrijven per mail naar  annelies.corne@waregemzuid.be

Gerelateerd nieuws

Save the date: Business Comedy Event

Save the date: Business Comedy Event

Activiteiten / Gemaakt op woensdag 20 maart 2024

Op 21/11/2024 organiseert het bedrijvenpark IWZ terug een business comedy Event.

Ontdek hier waar je moet zijn en welke komediant je deze avond mag verwachten.

LEES MEER
Benchmark Management Assistant was een succes!

Benchmark Management Assistant was een succes!

Activiteiten / Gemaakt op vrijdag 10 maart 2023

Onze tweede benchmark Management Assistant was een succes! Het werd een blij weerzien en we mochten enkele nieuwe gezichten ontvangen. We startten met een leuke bingo om elkaar op een leuke en vlotte manier te leren kennen.

De benchmarkonderwerpen waren "Travel" & "Event".

Het onderwerp Travel werd gepresenteerd door Isabel Gruwez, parkmanager bij IWZ. Zij deelde haar eigen ervaring en die vanuit haar ervaring bij Thomas Cook. Charlotte Roelens, executive assistant bij Callens gaf tips & tricks mee over het organiseren van events en we kregen inkijk hoe ze eerder een grootst event bij Callens mocht uitwerken.

Na de presentaties gingen we door onze gezamenlijke MEGAFILE en daarna genoten we van een netwerkbabbel met een hapje en drankje.

Bedankt aan Callens voor de organisatie en gastlocatie!
We kijken al uit naar de volgende sessie!

LEES MEER