Caps
KBC
Tentz
Marked

AGENDA

22/08/2020 RUN INTO THE ZONE 2020 - VERPLAATST NAAR 27 MAART 2021
07/09/2020 Basisopleiding bedrijfseerstehulp (16u)
08/09/2020 12:00 tot 14:00 Reanimatie en gebruik van een AED toestel
16/11/2020 Opleiding hanteren kleine blusmiddelen (4u)
17/11/2020 12:00 tot 14:00 Reanimatie en gebruik van een AED toestel
27/03/2021 RUN INTO THE ZONE 2021
TERUG NAAR OVERZICHT
Benchmarking afvalverwerking Plastiek, Karton en Hout op 26 mei

Benchmarking afvalverwerking Plastiek, Karton en Hout op 26 mei

Activiteiten / Gemaakt op maandag 2 mei 2016

Wij plannen verschilende bijeenkomsten, telkens rond een ander(e) product/productgroep.

Als eerste productgroep werd gekozen voor de afvalverwerking van PLASTIEK, KARTON en HOUT.  De bijeenkomst gaat door op donderdag 26 mei STIPT om 12u15. We sluiten af om 13u45 ten laatste. Er wordt een broodje voorzien.

Als u wil deelnemen aan deze sessie bent u verplicht de vragen te beantwoorden en ten minste 1 week voor de sessie door te sturen naar annelies.corne@waregemzuid.be.
De info die wordt ontvangen wordt zo goed mogelijk verwerkt en op de sessie gepresenteerd.
Nadien krijgt u de mogelijkheid persoonlijk informatie uit te wisselen met de andere aanwezigen. De info wordt niet openbaar gemaakt, ze wordt enkel bekend gemaakt onder de aanwezigen.

1.   BEDRIJF :

2.   Uw naam en uw functie binnen het bedrijf :

3.   Wat is het volume afval per jaar aan :
a. hout
b. karton
c. plastiek


4.   Wat zijn de uitgaven of inkomsten uitgedrukt in EUR/jaar aan de verwerking van
a.   hout,
b.   karton
c.   plastiek

5.   Zijn die uitgaven in de laatste 2 jaar stijgend of dalend? Komt dit door een lager volume of door een vermindering in kostprijs/andere verwerkingsmethode?

6.   Wie zijn uw leveranciers voor verwerking van
a. hout
b. karton
c. plastiek
Gelieve de naam van het bedrijf te vermelden samen met de stad/gemeente waar het bedrijf is gevestigd.
(Indien meerdere leveranciers voor groep a, b of c : welk percentage van welke leverancier?)

7.   Diende u vooraf een investering te doen om met deze methode te kunnen werken? JA/NEE
Kostprijs?
Indien nodig meer uitleg :

8. Eventuele specifieke bemerkingen betreffende het soort afval :

Gerelateerd nieuws

Opleiding hanteren kleine blusmiddelen (4u) maandag 16 november

Opleiding hanteren kleine blusmiddelen (4u) maandag 16 november

Activiteiten / Gemaakt op dinsdag 16 juni 2020

Dagelijks worden we geconfronteerd met branden. Soms enkel met kleine materièˆle schade, maar vaak ook met desastreuze materièˆle gevolgen en enorm menselijk leed. Preventie en een goed georganiseerde brandbestrijding zijn dus fundamenteel.
Een nieuw KB bepaalt dat werknemers een opleiding dienen te krijgen zodat zij gepast kunnen reageren op brand of rook door het gebruik van de eerste interventiemiddelen, dat zij op gepaste manier waarschuwen en dat zij de waarschuwings- en alarmsignalen begrijpen. 

LEES MEER
Basisopleiding bedrijfseerstehulp (16u) op 7 en 8 september

Basisopleiding bedrijfseerstehulp (16u) op 7 en 8 september

Activiteiten / Gemaakt op dinsdag 19 mei 2020

Een ongeval is sneller gebeurd dan je denkt! Binnen deze opleiding verkrijgt u de basis omtrent eerste hulp en hoe te reageren indien er zich een noodsituatie voordoet.
U bent als bedrijf ook verplicht (KB uit 2010) om een aantal personen in dienst te hebben die hulpverlener zijn. Na deze opleiding verkrijgt u het erkende attest van bedrijfseerstehulp. Na het volgen van deze basisopleiding (16 uur) is een jaarlijkse herhaling tevens een must/ vereiste. Enkel op die manier blijft de kennis vers in gedachten zitten. Deze opleiding gaat door op maandag 7 en dinsdag 8 september, telkens van 8u tot 17u in het bedrijvencentrum van Waregem, Kalkhoevestraat 1. Kostprijs is 100 EUR (excl. BTW) per persoon voor leden van de vereniging. 

LEES MEER