AGENDA

TERUG NAAR OVERZICHT
Benchmarking afvalverwerking Plastiek, Karton en Hout op 26 mei

Benchmarking afvalverwerking Plastiek, Karton en Hout op 26 mei

Activiteiten / Gemaakt op maandag 2 mei 2016

Wij plannen verschilende bijeenkomsten, telkens rond een ander(e) product/productgroep.

Als eerste productgroep werd gekozen voor de afvalverwerking van PLASTIEK, KARTON en HOUT.  De bijeenkomst gaat door op donderdag 26 mei STIPT om 12u15. We sluiten af om 13u45 ten laatste. Er wordt een broodje voorzien.

Als u wil deelnemen aan deze sessie bent u verplicht de vragen te beantwoorden en ten minste 1 week voor de sessie door te sturen naar annelies.corne@waregemzuid.be.
De info die wordt ontvangen wordt zo goed mogelijk verwerkt en op de sessie gepresenteerd.
Nadien krijgt u de mogelijkheid persoonlijk informatie uit te wisselen met de andere aanwezigen. De info wordt niet openbaar gemaakt, ze wordt enkel bekend gemaakt onder de aanwezigen.

1.   BEDRIJF :

2.   Uw naam en uw functie binnen het bedrijf :

3.   Wat is het volume afval per jaar aan :
a. hout
b. karton
c. plastiek


4.   Wat zijn de uitgaven of inkomsten uitgedrukt in EUR/jaar aan de verwerking van
a.   hout,
b.   karton
c.   plastiek

5.   Zijn die uitgaven in de laatste 2 jaar stijgend of dalend? Komt dit door een lager volume of door een vermindering in kostprijs/andere verwerkingsmethode?

6.   Wie zijn uw leveranciers voor verwerking van
a. hout
b. karton
c. plastiek
Gelieve de naam van het bedrijf te vermelden samen met de stad/gemeente waar het bedrijf is gevestigd.
(Indien meerdere leveranciers voor groep a, b of c : welk percentage van welke leverancier?)

7.   Diende u vooraf een investering te doen om met deze methode te kunnen werken? JA/NEE
Kostprijs?
Indien nodig meer uitleg :

8. Eventuele specifieke bemerkingen betreffende het soort afval :

Gerelateerd nieuws

Save the date: Business Comedy Event

Save the date: Business Comedy Event

Activiteiten / Gemaakt op woensdag 20 maart 2024

Op 21/11/2024 organiseert het bedrijvenpark IWZ terug een business comedy Event.

Ontdek hier waar je moet zijn en welke komediant je deze avond mag verwachten.

LEES MEER
Benchmark Management Assistant was een succes!

Benchmark Management Assistant was een succes!

Activiteiten / Gemaakt op vrijdag 10 maart 2023

Onze tweede benchmark Management Assistant was een succes! Het werd een blij weerzien en we mochten enkele nieuwe gezichten ontvangen. We startten met een leuke bingo om elkaar op een leuke en vlotte manier te leren kennen.

De benchmarkonderwerpen waren "Travel" & "Event".

Het onderwerp Travel werd gepresenteerd door Isabel Gruwez, parkmanager bij IWZ. Zij deelde haar eigen ervaring en die vanuit haar ervaring bij Thomas Cook. Charlotte Roelens, executive assistant bij Callens gaf tips & tricks mee over het organiseren van events en we kregen inkijk hoe ze eerder een grootst event bij Callens mocht uitwerken.

Na de presentaties gingen we door onze gezamenlijke MEGAFILE en daarna genoten we van een netwerkbabbel met een hapje en drankje.

Bedankt aan Callens voor de organisatie en gastlocatie!
We kijken al uit naar de volgende sessie!

LEES MEER