Opleiding brandbestrijding op donderdag 28 september van 9u tot 12u
INHOUD :
Theorie (1 uur):
- Wat is brand?
- Welke type branden bestaan er?
- Welke blusmiddelen bestaan er?
- Wat is het verloop van een brand? - Signalisatie en alarmsystemen.
Praktijk (2 uur):
- Blussen van een frietketel met een brandwerend deken.
- Blussen van een brand met een CO2 blusser.
- Blussen van een brand met een schuimblusser.
- Rooksimulatie: Bij een rooksimulatie leert men hoe te evacueren bij brand. In de mobiele unit wordt een kamer nagebootst waarin met rook een brand wordt gesimuleerd. Op die manier leert men om te gaan met deze benarde situatie. Ook ervaren de deelnemers hoe moeilijk het is om zich te oriënteren in een ruimte vol rook. Er worden tips meegegeven hoe men best reageert. Deze simulatie duurt een 15-tal minuten.
- Syllabus: Naslagwerk waarin de theorie uitgebreid terug aan bod komt.
- Attest: Individueel attest op naam van elke deelnemer.
INSCHRIJVEN EN KOSTPRIJS
Deelname kost 178 EUR (excl.BTW) per persoon. Indien we meer dan 12 deelnemers hebben daalt de kostprijs. Max. 20 deelnemers. INSCHRIJVEN via mail naar annelies@bedrijvenparkmanagement.be
TUSSENKOMST
KMO portefeuille (DV.O106299), IPV, Vormelek, FVB/FFC constructiv, Cevora
LOKATIE :
De opleiding gaat door op het bedrijvenpark, de exacte lokatie wordt bepaald afhankelijk van de inschrijvingen.
Gerelateerd nieuws
Save the date: Business Comedy Event
Op 21/11/2024 organiseert het bedrijvenpark IWZ terug een business comedy Event.
Ontdek hier waar je moet zijn en welke komediant je deze avond mag verwachten.
Benchmark Management Assistant was een succes!
Onze tweede benchmark Management Assistant was een succes! Het werd een blij weerzien en we mochten enkele nieuwe gezichten ontvangen. We startten met een leuke bingo om elkaar op een leuke en vlotte manier te leren kennen.
De benchmarkonderwerpen waren "Travel" & "Event".
Het onderwerp Travel werd gepresenteerd door Isabel Gruwez, parkmanager bij IWZ. Zij deelde haar eigen ervaring en die vanuit haar ervaring bij Thomas Cook. Charlotte Roelens, executive assistant bij Callens gaf tips & tricks mee over het organiseren van events en we kregen inkijk hoe ze eerder een grootst event bij Callens mocht uitwerken.
Na de presentaties gingen we door onze gezamenlijke MEGAFILE en daarna genoten we van een netwerkbabbel met een hapje en drankje.
Bedankt aan Callens voor de organisatie en gastlocatie!
We kijken al uit naar de volgende sessie!